maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

Anti-Virus Free

دانلود بهترین نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس رایگان


در دنیایی که در هر ثانیه هفت حمله بر علیه برنامه‌های کاربردی وب و کاربران اینترنت انجام می‌شود و در هر دو دقیقه یک سایت به طور کامل هک می‌شود، نیاز به ابزارهایی برای محافظت از خود و سیستم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از طرف دیگر متنوع شدن انواع ویروس‌ها و بدافزارها و شکل‌های مختلف ورود آن‌ها به سیستم و شبکه و آلوده کردن فایل‌ها و برنامه‌های مختلف موجب شده است که کاربران نیز ابزارهای متنوع‌تری را انتخاب و نصب کنند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین ابزارهای آنتی‌ویروس رایگان را معرفی کنیم. تمامی این ابزارها در آزمایشگاه‌های حرفه‌ای نشریه PCMag مورد تست و بررسی قرار گرفته و از میان ده‌ها آنتی‌ویروس رایگان انتخاب شده‌اند. توجه کنید تمامی این آنتی‌ویروس‌ها به راحتی به‌روزرسانی می‌شوند و به صورت آنلاین توسط سرورهای شرکت‌های سازنده پشتیبانی خواهند شد.

 

Ad-Aware FREE Internet Security 9.0

شناسایی و بلوکه همزمان بدافزارها

حجم: 120,77 مگابایت

تقریباً تمامی آنتی‌ویروس‌های رایگان به خوبی می‌توانند یک بدافزار را شناسایی یا بلوکه کنند ولی نمی‌توانند این دو کار را با یکدیگر انجام دهند. آنتی‌ویروس رایگان و جمع و جور AV-Aware به طور بسیار موثری می‌تواند یک بدافزار را تشخیص و بلوکه کند. قدرت این ابزار همانند نسخه Ad-Aware Pro است و بهترین انتخاب برای کاربرانی است که نمی‌خواهند بابت آنتی‌ویروس هزینه‌ای پرداخت کنند.


avast! Free version 6.0

جایگزین آنتی‌ویروس‌های پرهزینه

حجم: 53,57 مگابایت

نسخه جدید آنتی‌ویروس رایگان avast قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی دارد که باعث شده است به عنوان یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای کاربران خانگی مطرح باشد. امکان جست‌وجوی اسکریپت‌ها، سرعت  بالای بوت، اجرای نرم‌افزارها و فایل‌ها در یک محیط امن و ایزوله و ویژگی‌هایی برای امنیت بیشتر در وب تمامی باعث می‌شوند که از این آنتی‌ویروس راضی باشید.

AVG Anti-Virus Free 2011

پاک‌کننده قوی

حجم: 166,80 مگابایت

بهترین ابزار برای پاک‌سازی سیستم از بدفزارها که تمامی قابلیت‌ها و امکانات نسخه پولی آنتی‌ویروس AVG را دارد. البته این ابزار نمی‌تواند جلوی ورود بدافزارها را بگیرد و قدرت آن در تشخیص و پاک کردن است. بنابراین می‌تواند برای سیستم‌های آلوده اولین انتخاب باشد.

Comodo Antivirus 5.0

همیشه پاک بمانید!

حجم: 34,65 مگابایت

شعار این آنتی‌ویروس همیشه پاک نگه‌داشتن سیستم است که البته به خوبی هم می‌تواند به وعده‌اش عمل کند. دارای ابزارها و قابلیت‌هایی است که اسکن‌های ویژه‌ای را روی فایل‌های سیستمی انجام می‌دهد و فایل‌ها و برنامه‌های آلوده را شناسایی و پاک‌سازی کند. البته تمامی ویژگی‌های آن در نسخه رایگان فعال نیستند.

 

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46

نگینی در میان ضد بدافزارها

حجم:  9,03 مگابایت

این ابزار به خاطر سرعت بالا، حجم کم و سادگی نگینی در میان برنامه‌های ضد بدافزار‌ها است و کاربران زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. این آنتی‌ویروس به طور کلی رایگان است و نسخه پولی ندارد. بنابراین از تمامی قابلیت‌های آن می‌‌توانید استفاده کنید و همیشه در جعبه ابزارهای شما باشد.

 

Microsoft Security Essentials 2.0

پیشنهاد مایکروسافت

حجم: 7,7 مگابایت

مایکروسافت در چند سال اخیر نسخه‌های مختلفی از ابزارهای محافظت و ایمن‌سازی سیستم‌عامل‌های  ویندوز را منتشر کرده که یکی از بهترین آن‌ها، MSE 2.0 است. اگرچه قدرت تشخیص و پاک‌سازی این ابزار به اندازه دیگر آنتی‌ویروس‌های رایگان نیست ولی با توجه به اینکه توسعه‌دهنده آن همان توسعه‌دهنده ویندوز است، سازگاری و انطباق بسیاری خوبی دارد و می‌تواند یک ابزار پیشنهادی مناسب باشد.

 

Norton Power Eraser

مکمل تقویتی آنتی‌ویروس‌ها

حجم:  5,86 مگابایت

اگر از محصولات شرکت سیمانتک و آنتی‌ویروس‌های نورتون مانند Norton 360 استفاده می‌کنید، با نصب Power Eraser قدرت سیستم خود در تشخیص و پاک‌سازی بدافزارها و انواع فایل‌های آلوده را دو چندان نمایید. این ابزار فقط قابلیت پاک کردن ویروس‌ها و فایل‌های آلوده‌ای را دارد که دیگر آنتی‌ویروس‌ها کشف کرده ولی نمی‌توانند از روی سیستم پاک کنند.

 

Norman Malware Cleaner 2.1

آخرین شانس

حجم: 122 مگابایت

این ابزار در میان آنتی‌ویروس‌های رایگان از رتبه بالایی برخوردار نیست ولی به خوبی می‌تواند بدافزارهای تشخیص داده شده توسط دیگر آنتی‌ویروس‌ها را پاک کند. رایگان بودن نرم‌افزار نیز امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های آن را برای کاربران خانگی فراهم می‌کند.

 

Panda Cloud Antivirus 1.5 Free Edition

آنتی‌ویروس ابری

حجم: 33,08 مگابایت

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که درباره محاسبات ابری یا Cloud Computing زیاد شنیده‌اید و دوست دارید آن را تجربه کنید، آنتی‌ویروس رایگان شرکت پاندا یک راه‌کار بسیار کوچک از این موضوع است. رابط کاربری ساده این نرم‌افزار در کنار قابلیت استفاده آنلاین از بانک اطلاعاتی و سرورهای پاندا دلیل خوبی برای انتخاب این محصول است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد