maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

چهارشنبه سوری

از جمله جشن های آریایی ، جشن های آتش است.  آتش در نزد ایرانیان نماد روشنی ، پاکی ، زندگی ، سازندگی  و تندرستی است.

یکی از جشنهای آتش که در ایران باستان به عنوان پیش درآمد یا پیش باز نوروز وجود داشته و آمیزه ای از چند   رسم گوناگون می باشد، جشن سوری بوده است. سوری به معنی سرخ است و اشاره به سرخی آتشی است که در این روز می افروخته اند .  در تاریخ بخارا نیز آمده است  " چون امیر سدید منصوربن نوح به ملک نشست ، هنوز سال تمام نشده بود که در شب سوری چنان که عادت قدیم است آتشی عظیم افروختند..".  این آتش را در شب سوری که همزمان  با روزهای بهیژک یا پنچه ی دزدیده بود برای گریزاندن سرما و فراخوانی گرما، آن هم بیشتر بر روی بامها می افروختند که هم شگون داشته و هم به باور نیاکانمان ، تنوره ی آتش و دود  بر بامها ، فروهرها را به خانه های  خود رهنمون می کرده است .

ادامه مطلب ...

پسوند های نوت بوک

آشنایی با پسوند های نوت بوک


این پسوند ها از طرف کمپانی سازنده برای معرفی هر مدل به مصرف کنندگان و متخصصان تهیه شده اند.برای معرفی بیشتر این پسوند ها تعدادی از پسوند های برند های مهم بازار را خدمت شما عزیزان ذکر می کنیم:


Sony Viao


» N: زیبا،ارزان،رنگ های سفید و مشکی ،اداری


»NR: جدید،ارزان،سیستم خانگی ،زیبا


» BX: حرفه ای ،مناسب برنامه نویسی و مهندسی


» FZ: مناسب مولتی مدیا،اینترنت،گرافیک،بازی


»CR: فانتزی ،رنگ های متنوع ،امکانات کامل


»SZ: فوق حرفه ای ،سبک ،پرتابل،گرافیک قوی


»AR: امکانات فول ،مناسب مولتی مدیا و بازی

ادامه مطلب ...

خدمات رایگان تلفن ثابت

خدمات رایگان تلفن ثابت و فعال سازی آنها


۱-انتقال مکالمه یا دایورت کردن ( Call diverting ) :
با این سرویس می‌توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می‌شود مکالمه را به یک خط دیگر ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. این سرویس با هر دستگاه تلفن دکمه‌ای مجهز به سیستم تن انجام شدنی است.
برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:
#
شماره مورد نظر*21*
بعد از زدن این کد صدایی که میشنوید فرق خواهد کرد ، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است.
برای غیر فعال کردن این سرویس باید باز گوشی رو بردارید (در این حالت باز همان صدای مخصوص شنیده میشود) و بعد عدد #21# را وارد کنید.
ادامه مطلب ...