maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

Multiple Home pages

Setting Multiple Home Pages in Firefox

 Open your Firefox web browser and Click on Tools menu and select Options

 In the options window choose Main tab, under startup section, select Show my home page option in When Firefox starts option

 In the home page text box enter the URLS of the site which you what to open with the Firefox start. You need to separate each URL with “|” or pipe symbol shift + “\” key )

Eg: www.google.com|www.yahoo.com


firefox_multiple_home_pages

You can also set your bookmarks as Firefox Startup home pages. Just click on the Use Bookmark button and select bookmarks that you want to set or select entire folder

home_page_bookmarks

 Click OK, close and open the Firefox web browser to see the multiple home pages open at a time inside Firefox

ادامه مطلب ...

Wireless Network

دانلود بهترین نرم‌افزارهای شبکه‌های وای فای

این روزها شبکه‌های بی‌سیم حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند و کمتر کاربری را می‌توانید بیابید که دوست نداشته باشد یک شبکه وای‌فای خانگی در خانه داشته و با نوت‌بوک، گوشی موبایل، دستگاه‌های اسمارت‌فون، تبلت‌ها و انواع تجهیزات دیجیتالی دیگر به آن متصل شده و از اینترنت پر سرعت روی آن نیز استفاده کند. به همین خاطر نیاز به استفاده از نرم‌افزار خاص شبکه‌های بی‌سیم نیز افزایش یافته است. نرم‌افزارهایی که بتوانند اطلاعات مناسبی از شبکه یا شبکه‌های محیط اطراف به همراه تنظیمات و امکانات آن‌ها در اختیار کاربران قرار داده و به سادگی قابل راه‌اندازی و استفاده باشند. در ادامه پنج نرم‌افزار معروف و رایگان در این زمینه را معرفی می‌کنیم:

 

Easy WiFi 3.0.129

حجم: 2,47 مگابایت

سیستم‌عامل: ویندوز – مک

این نرم‌افزار رایگان با یک کلید به شما اجازه می‌دهد که شبکه‌های وای‌فای اطراف خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها متصل شوید. این نرم‌افزار که در میان کاربران طرفداران زیادی دارد، به سادگی در استفاده و نشان دادن اطلاعات شبکه‌های وای‌فای محیط اطراف معروف است. نزدیک به دویست هزار سرور در این نرم‌افزار ثبت شده که با توجه به مکان شما اجازه دسترسی به آن‌ها و استفاده از شبکه‌ بی‌سیم را فراهم می‌کند.



ادامه مطلب ...

پیدا کردن مدل گوشی افراد

خطوط ایرانسل


برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس


http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.


سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).

در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

خطوط همراه اول


برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس


http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.


شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده  و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).


در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

WDS

Wireless Distribution System (WDS) allows you to make a completely wireless infrastructure. Normally, the access points must be connected with a wire (LAN). These access points create cells allowing a wireless connection. The WDS feature allows the access points to be wirelessly connected.
 This feature is normally used in large, open areas where pulling a wire is restricted or not cost effective and in residential circumstances


سیستم توزیع بیسیم (دبلیو دی اس) به شما اجازه میدهد تا یک زیر ساخت کامل وایرلس را بسازید.

معمولا اکسس پوینت ها میباید بوسیله یک سیم (LAN) متصل شوند . این اکسس پوینت ها، واحدهایی برای ارتباط بیسیم ایجاد میکنند .
افزونه/قابلیت دبلیو دی اس (WDS) این اجازه را به اکسس پوینت ها میدهد که بصورت بیسیم متصل شوند .
این قابلیت، معمولا در محیط های باز، بزرگ و جاهایی که کابل کشی ممنوع بوده یا مقرون به صرفه نمیباشد و همچنین محیط های مسکونی، مورد استفاده قرار میگیرد .

Anti-Virus Free

دانلود بهترین نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس رایگان


در دنیایی که در هر ثانیه هفت حمله بر علیه برنامه‌های کاربردی وب و کاربران اینترنت انجام می‌شود و در هر دو دقیقه یک سایت به طور کامل هک می‌شود، نیاز به ابزارهایی برای محافظت از خود و سیستم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از طرف دیگر متنوع شدن انواع ویروس‌ها و بدافزارها و شکل‌های مختلف ورود آن‌ها به سیستم و شبکه و آلوده کردن فایل‌ها و برنامه‌های مختلف موجب شده است که کاربران نیز ابزارهای متنوع‌تری را انتخاب و نصب کنند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین ابزارهای آنتی‌ویروس رایگان را معرفی کنیم. تمامی این ابزارها در آزمایشگاه‌های حرفه‌ای نشریه PCMag مورد تست و بررسی قرار گرفته و از میان ده‌ها آنتی‌ویروس رایگان انتخاب شده‌اند. توجه کنید تمامی این آنتی‌ویروس‌ها به راحتی به‌روزرسانی می‌شوند و به صورت آنلاین توسط سرورهای شرکت‌های سازنده پشتیبانی خواهند شد.

 

Ad-Aware FREE Internet Security 9.0

شناسایی و بلوکه همزمان بدافزارها

حجم: 120,77 مگابایت

تقریباً تمامی آنتی‌ویروس‌های رایگان به خوبی می‌توانند یک بدافزار را شناسایی یا بلوکه کنند ولی نمی‌توانند این دو کار را با یکدیگر انجام دهند. آنتی‌ویروس رایگان و جمع و جور AV-Aware به طور بسیار موثری می‌تواند یک بدافزار را تشخیص و بلوکه کند. قدرت این ابزار همانند نسخه Ad-Aware Pro است و بهترین انتخاب برای کاربرانی است که نمی‌خواهند بابت آنتی‌ویروس هزینه‌ای پرداخت کنند.


ادامه مطلب ...