maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

آدرس و مشخصات گارانتی‌ها

» TDK
آدرس: تهران -خیابان ولیعصر خیابان میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت ط8 پ 802

» آواژنگ


تلفن: 88787080 - 88782300 
سایت: www.avajang.com
آدرس: میدان ونک - ابتدای گاندی خیابان 25 - شماره 24 - ساختمان آواژنگ - طبقه دوم
 

» آینده سیما


تلفن: 88911378
سایت: www.green-case.com
آدرس: تهران-خیابان سمیه ، بین سپهد قرنی و استاد نجات الهی ، پلاک 157
 
» الماس


تلفن: 88718440-88728701
آدرس: خیابان خالد اسلامبولی (ورزا)،کوچه چهاردهم ،پلاک 5

ادامه مطلب ...

sharing

به‌اشتراک‌گذاری فایل و پرینتر بین ویندوز 7 و اکس‌پی

اگر شبکه‌ای در خانه خود راه‌اندازی کرده‌اید که کامپیوترهای موجود در آن همزمان از ویندوز 7 و ویندوز اکس‌پی استفاده می‌کنند، حتماً به این نیاز پیدا خواهید کرد که فایل‌ها را میان این کامپیوترها به‌اشتراک بگذارید. در این مقاله نگاهی داریم به قدم‌هایی که باید برای به اشتراک گذاشتن فایل‌ها و قطعاتی همچون پرینتر، میان سیستم‌های تحت ویندوز 7 و اکس‌پی باید برداشته شوند.

1- به اشتراک گذاشتن فایل‌ها میان دو سیستم تحت ویندوز 7 با قابلیت جدید HomeGroup کار آسانی است. اما قابلیت HomeGroup با ویندوز ویستا و اکس‌پی سازگار نیست.در این مقاله از نسخه 64 بیتی ویندوز7 و ویندوز اکس‌پی SP3 استفاده شده که از طریق یک روتر بی‌سیم Linksys به هم متصل شده‌اند. ابتدا مطمئن شوید که هر دو سیستم عضو یک Workgroup هستند که به‌طور پیش‌فرض Workgroup نام دارد.


ادامه مطلب ...

عیب‌یابی شبکه


1- فرض کنید شما با یک کامپیوتر روی شبکه خود مشکل دارید. این کامپیوتر نمی‌تواند به اینترنت متصل شود و به هیچ‌یک از منابع شبکه دسترسی ندارد. نخستین کاری که باید انجام دهید، این است که وضعیت اتصال فیزیکی (کابل شبکه) آن را بررسی کنید. پس از اطمینان از صحت اتصال می‌توانید به سراغ خط فرمان رفته و یک فرمان ipconfig/all را مانند شکل روبه‌رو اجرا کنید.



ادامه مطلب ...

قرآن آنلاین

قرآن آنلاین بسیار نفیس
قابلیت ها:
امکان جستجو در متن قرآن.
امکان دسترسی سریع به سوره ، آیه ، جزء و صفحه دلخواه.
قابلیت قرائت همزمان قرآن با 24 صوت بسیار زیبا از 21 قاری بین المللی.
امکان انتخاب 82 ترجمه قرآن از 38 زبان زنده دنیا.
مشاهده ترجمه قرآن، تنها با قرار گرفتن مکان نما بر روی آیه مورد نظر.

و بسیاری امکانات دیگر.

http://www.ghorany.com/quran.htm

آنتی ویروس ایرانی

آنتی ویروس ایرانی طراحی شد


جوان مبتکر سمنانی موفق به طراحی و ثبت آنتی ویروس ایرانی شد و شورای عالی انفورماتیک نیز آنتی ویروس ایرانی "شید" را به لحاظ فنی تائید کرده است.

آرمان نیری در گفتگو با خبرنگار مهر در سمنان گفت: در طراحی این محصول ایرانی با استفاده از تکنولوژی جدید، علاوه برحفظ کارایی و امنیت سیستم، سرعت عملکرد بالا هم در نظر گرفته شده است.

وی امنیت و سرعت"شید" را که سومین آنتی ویروس دو موتوره جهان و دومین آنتی ویروس ایرانی است تفاوت اصلی این آنتی ویروس با دیگر آنتی ویروس های دنیای رایانه دانست.

این مبتکر سمنانی افزود: در حال حاضر حدود 20 نوع آنتی ویروس برای استفاده کاربران وجود دارد، که به زبان اصلی و تک موتوره هستند.

به گفته وی، آنتی ویروس"شید" با استفاده از دو موتور و سیستم های هوشمند اَرتا و سامتا که موجب جلوگیری از تکرار اسکن و تنظیم حافظه و منابع سیستم می شود امنیت، قدرت و سرعت قابل توجهی دارد.

نیری ادامه داد: به روزرسانی خودکار، امکان حذف دائمی فایل ها، محیط فارسی، دانلود رایگان و قیمت6500 تومانی که یک پنجم قیمت آنتی ویروس های خارجی است، از دیگر ویژگی های این محصول ایرانی است.

آرمان نیری با 26 سال سن، بیش از 10 سال است که در رشته رایانه تحقیق می کند و برای طراحی این آنتی ویروس، سه سال وقت و ده میلیون تومان هزینه کرده است.

آنتی ویروس "شید" در رسانه های دیجیتال ایران، به شماره 010738-00405-8 ثبت شده و شورای عالی انفورماتیک از لحاظ فنی آن را تائید کرده است.


http://www.sheedantivirus.com