maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

پیامک های تبلیغاتی

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین همراه اول می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند: 

۱ – ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
۲ – شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
۳ – تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

داداشم از کنارم رفت !

در تاریخ 03/09/93 ساعت 22:25 داداشم از کنارم رفت ! 

 

از قدیم گفتن داداش پشت داداشه
مگه میشه یکیشون باشه یکی دیگه نباشه
مگه میشه یکی تشنه بره تنها لب دریا
وقتی میرسی ببینی خون رو ساحله لباشه
خیلی سخته داداشت صدات کنه نتونی پاشی
خیلی سخته که ازت چیزی بخواد شرمنده باشی
خیلی سخته دیگه جونی به تنت نمونده باشه
داداشت صدات کنه پاشو بریم پاشو داداشی

خیلی سخته ببینی چشم داداشت نمیبینه
ببینی حتی نمیتونه روی پاهاش بشینه
خیلی سخته برسی وقتی دیگه دیر شده باشه
ببینی یه مشک خالی با دوتا دست رو زمینه
خیلی وقتا دلم از غصه‌ها هوای گریه داره
مثه عباس که واسه بغض داداشش بیقراره
خیلی وقتا دوست دارم تشنه بمونم خیلی تشنه
مثه عباس بشینم دعا کنم بارون بباره