maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

جنگ هکرها در ایران

مسابقات نفوذ و دفاع در فضای مجازی از سه شنبه  7 تیرماه در دانشگاه صنعتی شریف آغاز می شود و در طی آن تیمها در سه حوزه هک و نفوذ و دفاع، طراحی پوستر و کاریکاتور‌ و معرفی روشهای خلاقانه در نفوذ و دفاع به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه رقابتهای نفوذ و دفاع در فضای مجازی در سه محور هک و نفوذ و دفاع، طراحی پوستر و کاریکاتور‌های ترویجی و معرفی روشهای خلاقانه در نفوذ و دفاع از سوی مرکز آپا دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
 
محور اول این مسابقات سه شنبه 7 تیرماه برگزار می شود و طی آن تیمهای شرکت کننده در حوزه های مختلفی چون مسائل و سوالات امنیتی، نفوذگری در وب، شکست الگوریتم ها و پروتکل های رمزنگاری، اکسپلویت نویسی و چالشهای مرتبط با شواهد جرائم رایانه ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسابقه طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی محور دوم این رقابتها است. پوسترها و کاریکاتورهای طراحی شده باید از خلاقیت، جذابیت و تاثیرگذاری قابل توجهی برخوردار و حاوی پیامی درباره یک یا چند موضوع مهم در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطحی عمومی باشد.
 
بخش‌ سوم رقابتها، مسابقه معرفی روشهای کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع است که در آن به ارائه آخرین روشهای کاربردی در نفوذ و دفاع در فضای مجازی و تبادل دانش حاصله در کشور پرداخته می شود. موضوعات این مرحله شامل موارد زیر است:
 
- معرفی آسیب پذیریهای (0-day) یا اکسپلویتهای جدید در سرویسها، پروتکلها و برنامه ها
- روشهای نفوذ نوین به سرویسها، پروتکل ها و برنامه های کاربردی
- روشهای نوین در تحلیل، کشف یا مقابله با بدافزارها
- روشهای نوین در کشف یا کنترل بات‌نت ها
- روشهای تحلیل، شکست یا کشف ضعف در الگوریتم های رمزنگاری و توابع درهم ساز
- روشهای نوین نفوذ به سیستم در سطح سخت افزاری
- روشهای نوین در مهندسی معکوس
- تحلیل های امنیتی مبتنی بر مطالعات میدانی
- روشهای امن سازی در حوزه های نوظهور با رویکردی کاملا کاربردی
- معرفی آسیب پذیری ها، اکسپلویت ها یا روشهای نفوذ جدید در پروتکل ها، ابزارها و سیستم‌عامل های موبایل و شبکه ها و ابزارهای بی سیم
- روشهای خلاقانه موثر و کاربردی در امنیت سیستم ها و شبکه ها


ادامه مطلب ...

تبدیل متن به صوت

این برنامه نوشته های شما با فرمت word را به mp3 تبدیل می کند.
با این برنامه می توانید به جای خواندن کتاب ، مقاله ، جزوه و ...  فقط صدای آن را گوش بدهید.
فایل های تولیدی این نرم افزار در mp3player هم قابل اجرا هستند.

دانلود کنید

لینک مستقیم دانلود

پیدا کردن لینک مستقیم دانلود فایل از یک سایت

اما به وسیله این روش، ابتدا
میتوانید لینک مستقیم برای Download فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به  وسیله نرم افزارهایی همانند Go!Zilla, DAP, GetRight, FlashGet و ... شروع به Download فایل مورد نظر کنید. ابتدا بر روی لینک داده شده در سایت، کلیک سمت راست ماوس را زده و از منوی ظاهر شده گزینه Open In New Window را انتخاب کنید (و یا اینکه کلید Shift را نگه داشته و بر روی لینک کلیک کنید) تا پنجره جدیدی بازشود
پس از گذشت 5 الی 6 ثانیه، کلید ESC را فشار دهید و یا دکمه Stop موجود در Browser خود را کلیک کنید تا بارگذاری صفحه متوقف شود
حالا به قسمت Address Bar رفته و کلید Enter را فشار دهید تا صفحه مورد نظر، دوباره شروع به بارگذاری شود. حال در قسمت Status Bar، لینک مستقیم فایل را مشاهده نمایید

Internet Explorer 8

آیا Internet Explorer 8 قابلیتی مشابه قابلیت Save and Quit در Firefox دارد یا خیر؟



سوالی که در این جا ممکن است برای شما پیش آید آنست که آیا چنین قابلیتی در Internet Explorer 8 نیز وجود دارد یا خیر. در جواب بایستی عرض کنم که قابلیت مشابه ایی همانند آنچه که در Firefox بدان اشاره شد، شرکت مایکروسافت در Internet Explorer 7 در اختیار کاربران قرار داد. اما با ارائه نسخه 8 و در ادامه آن Internet Explorer 9، به ظاهر چنین قابلیتی حذف گردیده است!

اگر بخواهیم به صورت دقیقتر به این مساله نگاه کنیم، اگر چه این قابلیت حذف نشده است، بلکه بسیار بهتر در اختیار کاربران قرار گرفته است، بسیار بهتر از آنچه که Firefox ارائه می نماید.

فرض کنید که بر روی Internet Explorer چندین زبانه گشوده اید. حال می خواهید IE را بسته و بار دیگر آن را اجرا نمایید. اما مایلید که IE به شما آخرین زبانه های باز بوده قبلی را به نمایش بگذارد. بدین منظور می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید.

روش اول: بعد از اجرای مجدد IE، کافیست طبق تصاویر زیر عمل کنید:

ادامه مطلب ...

SQL Server Version

Use Query Analyzer with Microsoft SQL Server 2000

.

The easiest method to find the current version and SP level is to use the SQL Query Analyzer and run the SQL query in step 4 for servers that run Microsoft SQL Server 2000.

  1. Select Programs > Microsoft SQL Server Enterprise Manager.

  2. Select Tools > SQL Query Analyzer.

  3. Select the local instance of your SQL server in the initial SQL Query Analyzer popup window.

    You also need to select your connection authentication method. Use either SQL Server authentication or Windows authentication for your server. Windows authentication is the easier method in most cases because it uses the credentials of the account that you are currently logged in with. Supply an SQL Server login name such as SA and the associated password if you select SQL Server authentication.

    The account that you are logged into does not have the necessary rights to connect to the SQL server if you attempt a connection and receive the error Not Associated with a Trusted SQL Server Connection when you use Windows authentication. Log off the server and log on again as a different user with the correct rights or use SQL Server authentication instead.

    check_sql_msde_ver-1.gif

    The Windows authentication method is selected in this case. Click OK.

  4. Enter the SQL query string as this example shows:

    SELECT SERVERPROPERTY('productversion'), SERVERPROPERTY 
    ('productlevel'), SERVERPROPERTY ('edition')
    
  5. Select the Parse Query tool /image/gif/paws/25784/check_sql_msde_ver-2.gif to verify the syntax.

    The message Command(s) complete successfully displays. Modify the syntax until the parser allows it to run without errors if the syntax is incorrect.

  6. Select the Execute Query tool /image/gif/paws/25784/check_sql_msde_ver-3.gif to run your query.

    Output similar to the text in this image displays:

    /image/gif/paws/25784/check_sql_msde_ver-4.gif

    The server runs Standard Edition, build number 8.00.760, SP 3 in this case.

  7. Close the SQL Query Analyzer. You are prompted to save the current query. Save the query to a local folder if you want to be able to run this again at a later time. Otherwise, answer no to finish the close.

  8. Close the Microsoft SQL Server Enterprise Manager.

ادامه مطلب ...