رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

بیوگرافی LINKIN PARK

در دبیرستان واشنگتن شخصی بنام چستر بنینگتون به عنوان خواننده وارد گروهی بنام گری دیز (Grey Daze) می‌شود، گروه دو آلبوم بنامهای No Sun Today و Wake Me منتشر میکند. اما بعد از مدتی به خاطر مشکلاتی که چستر با گروه داشت مجبور می‌شود گروه را ترک کند.

در همین ایام Brad Delson (گیتاریست گروه) و Mike Shinoda (رپ وکال) گروه با هم تمرین موزیک میکردند و در دانشگاه هم مشغول تحصیل بودند. Delson در UCLA واقع در Westwood-California و Shinoda هم در دانشگاه Art Center College Of Design واقع در Pasadena-California. گیتاریست گروه یعنی Brad در UCLA با Dave Farrel (بیس گیتاریست) آشنا میشه. Delson و Farrell با هم در خوابگاه چون هم اتاق بودند به تمرین موسیقی میپرداختند در اون موقع Dave در گروه the Tasty Snax همراه Mark Fiore فعالیت حرفه ای میکرد که البته گروه بعد از مدتی به The Snax تغییر نام پیدا کرد. در همین اوضاع Mike Shinoda با Mr.Hahn (دی جی) گروه در دانشگاه آشنا شد.

در دبیرستان واشنگتن شخصی بنام چستر بنینگتون به عنوان خواننده وارد گروهی بنام گری دیز (Grey Daze) می‌شود، گروه دو آلبوم بنامهای No Sun Today و Wake Me منتشر میکند. اما بعد از مدتی به خاطر مشکلاتی که چستر با گروه داشت مجبور می‌شود گروه را ترک کند.

در همین ایام Brad Delson (گیتاریست گروه) و Mike Shinoda (رپ وکال) گروه با هم تمرین موزیک میکردند و در دانشگاه هم مشغول تحصیل بودند. Delson در UCLA واقع در Westwood-California و Shinoda هم در دانشگاه Art Center College Of Design واقع در Pasadena-California. گیتاریست گروه یعنی Brad در UCLA با Dave Farrel (بیس گیتاریست) آشنا میشه. Delson و Farrell با هم در خوابگاه چون هم اتاق بودند به تمرین موسیقی میپرداختند در اون موقع Dave در گروه the Tasty Snax همراه Mark Fiore فعالیت حرفه ای میکرد که البته گروه بعد از مدتی به The Snax تغییر نام پیدا کرد. در همین اوضاع Mike Shinoda با Mr.Hahn (دی جی) گروه در دانشگاه آشنا شد.

Farrell و Hahn به Super Xero که البته اسمش کوتاهتر شد Xero پیوستند و پنج نفری بهمراه یه وکالیست بنام Mark Wakefield شروع به ضبط اولین آلبوم خود کردند یه نوار دمو (Demo Tape) و گروه نوار رو به چندین کمپانی برای انتشار فرستادند اما متاسفانه هیچکدام حاضر به بستن قرارداد با Xero نشد. چندی بعد Mark گروه رو ترک کرد.

بنابراین Mike یه آگهی مبنی بر نیاز به یه خواننده تمام وقت تنظیم و پخش کرد در همین زمان هم Brad به عنوان مسئول فنی ارتباطات در یکی از نمایندگی های Warner Brothers و برای Jeff Blue شروع به کار کرد و بعد از مدتی کوتاه Blue چستر رو به اونها (Brad and Mike) معرفی کرد, خواننده ای جوان و مستعد از شهر Phoenix که بدنبال یه گروه برای عضویت میگرده.

Shinoda و Delson یه نوار از کارهای خودشون رو بصورت Instrumental (بدون کلام) برای Chester Bennington فرستادند تا چستر صدای خودش رو روی نوار ضبط و برای اونها مجددا بفرسته. بعد از مدتی کوتاه چستر با مایک تماس تلفنی گرفت و از پشت همون تلفن کار خودش رو برای وی پخش کرد, گروه از کار چستر خیلی خوششون اومد و ازش خواستند تا سریعا از Phoenix به LA پرواز کنه و کار خودش رو تحویل و یه تست نهایی در استدیو بده و اگه مورد قبول قرار گرفت قرارداد با گروه رو امضاء کنه. چستر در استدیو حاضر شد و بعد از تستی که داد چند خواننده دیگری که برای تست اومده بودند اصلا اونجا رو با شنیدن صدای چستر ترک کردند (چون امیدی دیگه نمیدیدند! :-> ).

دیگر بصورت جدی Bennington خواننده گروه شده بود و در همین هنگام گروه اسم خود رو از Xero به Hybrid Theory تغییر دادند, گروه دیگه کامل شده بود ولی Farrell مجبور شد بطور موقت اونها رو ترک کنه و به گروه سابق خودش یعنی the Tasty Snax/The Snax بپیونده برای انجام یه سری تور! برای همین گروه برای ضبط اولین آلبوم EP خودش بیسیست نداشت به همین منظور Delson و فردی بنام Kyle Christener بطور موقتی مسئولیت Bass Guitar گروه رو پذیرفتند. بالاخره اواسط سال ۱۹۹۹ آلبوم EP منتشر شد که البته تنها ۱ هزار نسخه فروش داشت. بعد از تلاش زیاد سر انجام گروه موفق شد نظر Warner Brothers رو بخودش جلب کنه و با اونها قراردادی امضاء کنه اما همچنان Farrell در غیبت به سر میبرد بنابراین گروه تصمیم به آوردن یه Bass Guitaris حرفه ای بنام Scott Koziol گرفت. Scott در ویدئو کلیپ “One Step Closer” برای آلبوم “Hybrid Theory” محصول سال ۲۰۰۱ نوازندگی میکنه و در چند صحنه از کلیپ بطور آشکار دیده میشه.

LP سال ۱۹۹۹ با Warner Bros قرارداد خودشو امضاء کرد البته باید از Blue واقعا تشکر کرد چون هم Chaz رو به گروه معرفی کرد و هم اینکه باعث شد تا LP با Warner قرارداد خودش رو ببنده. خب همونطورم که تو بیوگرافی چستر گفتم گروه به خاطر قانون کپی رایت این دفعه مجبور به تغییر نام میشه چون یه گروه انگلیسی قبلا نام Hybrid رو برای خودش انتخاب کرده بود!

نظر Bennington بیشتر روی Lincoln Park بود مکانی که چستر در Santa Monica-California (یه Christine Reed Park) زیاد بهش سر میزنه! چستر بدنبال یه نام مناسب برای گروه بود و میگفت Lincoln Park در سراسر کشور معروفه و میتونه نام خوبی برای گروه باشه. اما به این نتیجه رسیدند که این نام گروه رو به عنوان یه گروه عامی و معمولی نشون میده در ضمن دامین LincolnPark.com نیز قبلا رجیستر شده بود و گروه توانایی مالی برای خرید اون رو نداشت بنابراین تصمیم گرفتند با تغییری کوچک Lincoln رو به Linkin تغییر داده و وبسایت LinkinPark.com رو خریداری کنند.

۲۰۰۰~۰۲ From Hybrid Theory To Reanimation ::

در ۲۴ اکتبر سال ۲۰۰۰ لینکین پارک اولین آلبوم با نام جدیدش منتشر کرد Hybrid Theory که در USA ابتدا بیرون اومد. که آهنگ High Voltage تو این آلبوم حذف شد High Voltage یکی از آهنگهای LP در EPی که داده بودند بود. بعد از بیرون آمدن اولین سینگل یعنی One Step Closer شبکه MTV تو آهنگهای Rock بیشتر از همه این Single رو میذاشت و گروه رفته رفته جهانی تر میشد.

LP اولین کنسرت رسمی خودش رو در ۱۷ دسامبر سال ۲۰۰۰ قسمتی کوچک در KROQ Radio’s Almost Acoustic Christmas اجرا کرد, به همین مناسبت هم Shinoda آهنگی تحت عنوان My December نوشت و آماده اجرا کرد, که این آهنگ هم بروی آلبوم قرار نگرفت. که البته این آهنگ بعد از کنسرت بروی آلبومی بوسیله KROQ DJs Kevin and Bean قرار گرفت.

در اوایل سال ۲۰۰۱ Phoenix دوباره به LP برگشت و گروه دومین Single خودش رو یعنی Crawling منتشر کرد و برنده جایزه Grammy در قسمت Best Hard Rock Performance شد! لینکین پارک بعد از این جایزه عازم اولین تور بین المللی خودش یعنی Ozzfest شد بهمراه گروهایی چون: Black Sabbath, Marilyn Manson, Slipknot, Papa Roach, Disturbed, Crazy Town and Zakk Wylde’s Black Label Society.

اواسط سال ۲۰۰۱ LP سومین Single خودش In The End رو منتشر کرد و این آهنگ برای گروه بیشترین شهرت رو کسب کرد و در سال ۲۰۰۱ جزء پرطرفدارترین آهنگهای سال شناخته شد. ویدئو کلیپ این آهنگ توسط Nathan “Karma” Cox and Hahn کارگردانی شد و این ویدئو دارای یه سبک تک و منحصر به فرد بود که البته بعد از اون گروهای دیگه از این کلیپ تقلید کردند.

در ۲ سپتامبر سال ۲۰۰۱ LP اولین DVD خود یعنی Frat Party at the Pankake Festival رو منتشر کرد که شامل تمام کلیپها بعلاوه مصاحبه با اعضا و تصاویری از سری کنسرتهای سال ۲۰۰۱٫ همچنین یه سری دوربین مخفی نیز در ویدئو وجود داره که در نوع خودش دیدنی و خنده داره! بعلاوه آهنگ A Place For My Head که در سال ۱۹۹۹ در استدیو ضبط شده!.

در ماه نوامبر یکی از دوستان نزدیک Jessica Bardas پیشنهاد تشکیل یه کلوب برای هوادان LP رو داد که بچه های گروه بعد از کمی فکر کردن به این نتیجه رسیدند پیشنهاد عالیه! پس Linkin Park Underground یا همون LPU تشکیل شد که برای هوادارن هر سال یه CD و T-shirt و یکسری چیز دیگه (Pick, Stickers, Posters) رو میفرستد.

در اوایل سال ۲۰۰۲ لینکین پارک آماده برای شرکت در سری کنسرتهای Project Revolution شد, اولین برنامه اونها همراه گروهای Adema, Cypress Hill and DJ Z-Trip بود. در جریان رقابت در تور Shinoda و Hahn تصمیم گرفتند تا آهنگ Its Goin’ Down رو بهمراه the X-ecutioners اجرا کنند.

بعد از مدتی کوتاه Shinoda تصمیم به انتشار یه آلبوم به صورت ریمکس (Remix) گرفت. در ابتدا Mike میخواست فقط دو تا آهنگ رو ریمکس کنه و بصورت یه EP بیرون بده, اما با تشویق Delson و Hahn مخصوصا, مایک تصمیم گرفت قضیه رو جدیتر کنه و یه آلبوم کامل ریمکس کنه.

پروژه جدید Reanimation نام داشت, که دارای یه سری ریمکس از آلبوم Hybrid Theory بود. که البته آهنگهای My December و High Voltage که در این آلبوم اضافه شدند توسط دو ریمکسر دیگه میکس شدند همچنین گفته میشه که مایک در تهیه این آلبوم از ۵۰ ریکسر (Remixer) خواسته تا آهنگهای LP رو ریمکس کنند و خودش از بین اونها بهنرینها رو دستچین کرده! اما جدا از اینها دو آهنگ که انتخاب شده بودند روی آلبوم قرار نگرفتند یکی: the Crystal Method’s remix of “Points of Authority” (featuring on the CD of the second installment of the LPU) و دیگری Marilyn Manson’s remix of “By Myself”. آهنگ My December توسط Team Sleep ریمکس شد و مورد قبول مایک قرار گرفت, Shinoda آلبوم رو بصورت CD منتشر کرد چون هنوز بنظر میرسید قصد اضافه کردن آهنگ به آلبوم رو داشت!

بقیه آرتیستهای معروفی که در تهیه این آلبوم همکاری داشتند: Chali 2na of Jurassic 5, Stephen Richards of Taproot, Kelli Ali of Sneaker Pimps, Aaron Lewis of Staind, the Humble Brothers, Jonathan Davis of Korn, Aceyalone, The X-Ecutioners, Black Thought and Jay Gordon of Orgy.

آلبوم در ۳۰ جولای سال ۲۰۰۲ بهمراه اولین Single خود یعنی “Pts.of.Athrty” (“Points of Authority”) remixed by Orgy’s Jay Gordon منتشر شد. در ماه نوامبر دومین نسخه از LPU یعنی Underground 2.0 با طراحی جدید ساخته شد. در این EP جدید که برای اعضای LPU در نظر گرفته شده بود آهنگهای Crystal Method’s remix of “Points of Authority” و “Dedicated” بعلاوه یه آهنگ ۵۰ ثانیه ای بنام “A.06” که بصورت Instrumental وجود داشت که دارای صدای خشن گیتار هست و به گفته گروه نشون دهنده سبک خشن آلبوم Hybrid Theory هست!

۲۰۰۳~۰۵ From Meteora To Collision Course ::

سرگروه LP یعنی Mike Shinoda اواخر سال ۲۰۰۲ به استدیو برگشت برای ضبط آلبوم جدید البته نام آلبوم تا ماه دسامبر آشکار نشد اسم آلبوم Meteora بود, Meteora نام یه سری معبد در بالای کوه های یونان است, که گروه اسم Meteora رو از یه مجله راهنمای گردشگری پیدا کردند. “این یه فضای معنوی و یه مکان افسانهای است” اینو Brad Delson میگه! “تنها با یه نگاه به عکسها احساس کردیم این اسم واقعا زیباست و تحت تاثیر قرار گرفتیم, من فکر میکنم اکثر مردم این معابد رو ندیدند و تنها اسمش رو شنیدند و همین اسم روی اونها تاثیر گذاشته و انرژی خاصی به هوادارا میده! این اسم روی ما هم تاثیز مثبت گذاشت و باعث شد تا آهنگها رو با انرژی مضاعف ضبط کنیم”. اولین Single این آلبوم Somewhere I Belong در فوریه سال ۲۰۰۳ منتشر شد و میرفت برای کسب موفقیت هایی برای LP, و اما در ۲۵ مارچ سال ۲۰۰۳ آلبوم Meteora کامل منتشر شد و در هفته اول که از انتشار آلبوم میگذشت در Billboard’s music chart با ۸۱۰,۰۰۰ نسخه فروش مقام اول رو کسب کرد! و تاحالا هم بیش از ۱۰ میلیون نسخه از این آلبوم فروش رفته که نصفش فقط در آمریکا USA بفروش رسیده!

در همین جریانات گروه خودش رو برای سری دوم تورهای Project Revolution آماده میکرد بهمراه هنرمندانی نظیر: blindside, Mudvayne and Xzibit. آهنگ Faint قرار بود بعد از اتمام تور به صورت دومین Single این آلبوم منتشر بشه, در همین سری تورها بود که Metallica در Summer Sanitarium Tour 2003 بهمراه LimpBizkit و Deftones به لیست هنرمندان شرکت کننده در تور اضافه شدند.

با نزدیک شدن به سری کنسرتهای Sanitarium گروه Single بعدی خودش یعنی Numb رو منتشر کرد, اونها این آهنگ رو در شهر Prague واقع در جمهوری چک فیلمبرداری کردند, که همزمان با ضبط این Single گروه تصمیم به ضبط و فیلمبرداری آهنگ بعدی یعنی From The Inside رو در همون شهر گرفت.در ویدئو Numb قبل از اتمام کار ضبط Bennington بیمار شد بنابراین کار به حالت تعلیق افتاد و مجبور شدند قسمتهای داخل کلیسا رو در یه کلیسای قدیمی واقع در Los Angeles فیلمبرداری کنند.

در ۱۸ نوامبر سال ۲۰۰۳ لینکین پارک جدیدترین DVD/CD خود رو که شامل دو اجرای زنده بود با نام Live In Texas بصورت آلبوم منتشر کرد. DVD شامل کنسرت Sanitarium در Dallas و Houston-Texas بود یه DVD منحصر بفرد چون ترکیبی از دو اجرای زنده زیبای LP بود! حتما این سوال واسه شما پیش میاد که پس چرا در ویدئو Live In Texas فقط یه اجرا میبینیم؟! نکته جالب توجه اینجاست! چون گروه در این دو اجرای زنده که در دو روز متوالی انجام شده یه لباس پوشیدند یعنی از لحاظ ظاهری با اجرای روز قبل هیچ فرقی هم نداشتند و اگه شما در ویدئو Live In Texas دقت کرده باشید یه حالت میکس وجود داره مثلا در شروع و بعضی صحنه های وسط کنسرت شما میبینید که پشت چستر خیس عرق شده ولی در آخر اجرای Texas پشت چستر خشکه پس نتیجه میگیریم یه میکس از دو اجرای LP هستش! اگرم باز دقت کرده باشید وسط اجرای آهنگها گروه رو در رختکن بعد از اجرای روز قبل در Dallas نشون میده!. DVD شامل ۱۷ track بوده ولی CD شامل ۱۲ track که منتخب از ۱۷ هست.

در ماه نوامبر LPU سری سومش منتشر میشه, یه Package’s CD شامل ۵ آهنگ که از DVD Live In Texas انتخاب شده بود! البته مورد توجه اعضای LPU زیاد قرار نگرفت چون اونها از گروه میخوان که در LPU CDs آهنگهای تک و نادر رو بذارند نه اجرای زنده که قبلا هم DVDش بدستشون کامل رسیده!

در پایان سال ۲۰۰۳ گروه برای اجرا در کنسرت KROQ Almost Acoustic Christmas آماده شد, اونها در شب دوم اجرا کردند با ۱۷ track از آهنگهاشون, که در آخرین آهنگ One Step Closer خواننده گروه P.O.D یعنی Sonny Sandoval روی Stage اومد و با Chester و Mike همخونی کرد.

در آغاز سال ۲۰۰۴ گروه برای اجرا در سری کنسرتهای Metera World Tour بهمراه P.O.D., Hoobastank and Story of the Year آماده شد. چون LP از این گروها دعوت کرده بود برای همینم اسم تورها رو Meteora گذاشتند.

در جریان برگذاری کنسرتها ویدئو From The Inside در سراسر جهان منتشر شد و در اختیار همه مردم قرار گرفت.در ادامه Meteora World Tour گروه برای کسب موفقیتهای بیشتر تصمیم به انتشار آهنگ Breaking The Habit با هنرمندی انیماتور های ژاپنی گرفت که قسمت انیمیشنی این ویدئو توسط Kill Bill, Production I.G. انجام شد و با کارگردانی Kazuto Nakazawa and Hahn. در این ویدئو Chester روحش از بدنش جدا میشه و در یه آپارتمان قدیمی شروع به چرخیدن میکنه و شاهد مردم مختلفی هست که با مشکلات مختلفی درگیر هستند و سعی در از بین بردن این مشکلات و عادتهای زشت هست! مشکلاتی نظیر خیانتهای خانوادگی, مشکلات جنسی و اعتیاد. البته قبل از انتشار این Single آهنگ Lying From You بصورت یه سینگل رادیوئی منتشر شد و از رادیو برای مردم پخش شد.

و اما سری کنسرتهای Project Revolution و شرکت گروه برای سومین بار که بهمین منظور هم به LP لقب Revolution Village رو داده بودند! کنسرتها تا حدی شبیه به Ozzfest و Vans Warped Tour بود! Stage اصلی در اختیار Linkin Park, Korn, Snoop Dogg, the Used and Less Than Jake و Stage دوم در اختیار Ghostface, Funeral for a Friend, M.O.P., downset., No Warning, instruction and Autopilot Off. DJ Z-Trip قرار داشت. در PR 2004 از مردم به نحو احسنت پذیرائی شد همه جور امکانات از جمله Dance و Games و … که به همین دلیل Project Revolution 2004 بزرگترین کنسرت سال شناخته شد!

در پایان سال ۲۰۰۴ LinkinPark اعلام کرد که قراره به درخواست MTV با چهره معروف رپ Jay-Z یه کار مشترک بیرون بدهند! نتیجه این همکاری آلبومی با نام Collision Course محصول ۳۰ نوامبر سال ۲۰۰۴ شد با همکاری شرکت mash-up, آلبوم به صورت یه ریمکس از ۷ آهنگ Linkin Park و ۶ آهنگ Jay-Z بود. اولین Single از این آلبوم Numb/Encore بود که در همون اول در رتبه اول Charts قرار گرفت و برای ۶ ماه رتبه خودش رو حفظ کرد! و جایزه Grammy مربوطه رو به خودش اختصاص داد.

چهارمین نسخه از LPU در نوامبر منتشر شد, که شامل دو آهنگ جدید بود یکی آهنگ Instrumental بنام Sold My Soul To Yo Mama که توسط Mr.Hahn تنظیم شده بود و از لحاظ زمانی تقریبا طولانی هستش و دومین آهنگ Standing In The Middle بود که با همکاری Motion Man در سال ۲۰۰۱ برای آلبوم Reanimation در نظر گرفته شده بود ولی بر روی آلبوم قرار نگرفت! Motion Man بهمراه Kustmasta Kurt آهنگ In The End رو برای آلبوم Reanimation ریمکس کرده بودند که Enth E ND نام گرفت.

در ماه آوریل ۲۰۰۷ LP اعلام کرد که یک سینگل آماده همراه با کلیپ از آلبوم آینده خود(Minutes to (midnightدارد که این سینگل What I’ve Done نام دارد.
گروه در سال ۲۰۰۷ آلبوم Minutes to midnight را به بازار عرضه کرد که با استقبال و تعجب طرفداران مواجه شد که این تعجب به خاطر تغییر سبک آشکار LP در آهنگهای جدید خود بود .

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد