maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

اینترنت در دنیا

سریع ترین و کندترین های اینترنت در دنیا


هفته ی گذشته گرافیک اطلاعاتی بسیار زیبا به نقل از Akamai منتشر شد که سرعت دانلود در مناطق مختلف دنیا را نشان می داد.

همانطور که مشاهده می کنید، پر سرعت ترین اینترنت به ترتیب از آن کاربران کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ و ژاپن است. در این تصویر، بر حسب حروف الفبا پرسرعت ترین های هر منطقه نیز لیست شده اند…

در قاره ی اروپا، بالاترین میانگین سرعت، با 6181 کیلوبیت بر ثانیه، متعلق به سوئد است. پس از سوئد، هلند با 5992 و جمهوری چک با 5482 کیلوبیت بر ثانیه دارای بالاترین میانگین سرعت هستند.

در آمریکای شمالی نیز کانادا با میانگین سرعت، 4796 کیلوبیت از آمریکا با 4684 کیلوبیت بر ثانیه برتری دارد.

در خاورمیانه نیز بهترین میانگین سرعت متعلق به سوریه با 3034 کیلوبیت و بدترین نیز متعلق به سودان با 383 کیلوبیت بر ثانیه است.

در آمریکای لاتین، شیلی با 2202 کیلوبیت و ونزوئلا نیز با 705 کیلوبیت بر ثانیه بهترین و بدترین میانگین های سرعت اینترنتی را دارند.

در آسیا - اقیانوسیه اما اوضاع اینترنت و کاربرانش رویایی سپری می شود. کره جنوبی با 12021، هنگ کنگ با 9010 و ژاپن نیز با 7863 کیلوبیت بر ثانیه بهترین میانگین های این منطقه و البته دنیا را دارند.


طبق آماری که Speedtest.net از میلیون ها تست ماهیانه کاربرانش جمع آوری می کند، ایران 176 مین کشور از لحاظ سرعت بالای دانلود است. پایین تر از ایران تنها 8 کشور دیگر دیده می شوند؛ جمهوری مالاوی، جزیره ی موریس، جمهوری وانواتو، کامرون، بولیوی، نپال، زیمباوه و زامبیا.



منبع: عصر ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد