maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

پژو 407


 

پیش‌فروش پژو 407 عید فطر آغاز می‌شود  

سید مهدی قاسمی، (مدیرعامل یکی از شرکت‌های تابع ایران خودرو) با بیان این مطلب در خصوص دلیل این اقدام مسوولان اظهار کرد: در ابتدا قرار بر واردات چهار هزار دستگاه ون R90 برای استفاده در سیستم تاکسی‌رانی بود، ولی متاسفانه در عمل با مشکلات خاصی روبه‌رو شدیم.
وی افزود: با این حال تاکید ‌ما بر استفاده از این خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به نیاز کشور است؛ در غیر این صورت مجبور به واردات آن با تعرفه سایر خودروها (بیش از 90 درصد) و واگذاری آنها به بخش خصوصی هستیم.
او با اشاره به این‌که تاکنون هنوز تصمیمی راجع به کاهش تعرفه این خودرو گرفته نشده است، تصریح کرد: در این رابطه ایران خودرو هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری خواهد کرد، زیرا اگر با تخفیف تعرفه این خودرو موافقت نشود، ناوگان تاکسی‌رانی از این خودرو بی‌بهره خواهد ماند؛ این در حالی است که هزینه‌های مربوط به ورود این خودروها را 8 ماه قبل پرداخت کرده‌ایم.
قاسمی در ادامه به تشریح ویژگی‌های R90 پرداخت و توضیح داد: طی30 ثانیه تمام صندلی‌های این خودرو جمع شده و تبدیل به خودرو حمل بار می‌شود. قطعات آن با قطعات تندر90 یکی بوده و خودرویی مناسب برای استفاده شهری و سرویس ادارات و مدارس و خطوط حمل مسافر برای مسافت‌های طولانی است. ضمن این‌که قابلیت تبدیل به آمبولانس شهری سبک را نیز دارد و مصرف آن نیز تقریبا برابر با مصرف تندر90 است. مدیرعامل شرکت سیتکو همچنین به دلایل پیش فروش نشدن پژو 407 اشاره کرد و گفت: این خودرو مشکلی برای پیش فروش ندارد، ولی یک سری کارهای سیستمی به لحاظ سیستم سفارش‌گذاری پژو دارد که به زودی برطرف خواهد شد و امیدواریم پیش فروش آن برای عید سعید فطر انجام شود. وی درباره این‌که آیا نمایندگی‌های خدمات پس از فروش برای سرویس‌دهی به این خودروها آمادگی دارند؟ اظهار کرد: 25 نمایندگی ایران خودرو در سراسر کشور برای سرویس‌دهی به خودروهای پژو 407 در نظر گرفته شده‌اند که این نمایندگی‌ها استاندارد پژو را دریافت کرده‌اند و همزمان با ورود خودروها قطعات آن‌ها نیز وارد می‌شود. او تاکید کرد: سعی می‌کنیم قیمت این خودرو برای عرضه به زیر 50 میلیون تومان برسد. 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد