maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی
maniei.ir

maniei.ir

یاد من باشد فردا حتما باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

PoE Power-Cycle

امکان جدید PoE Power-Cycle در MikroTik RouterOS v6.12  

شرکت میکروتیک در OS v6.12 امکان جدیدی اضافه کرده است که اجازه می دهد، کاربر برروی پورت هایی که خروجی POE می دهند برق را در مدت زمان مشخصی برای روشن نگه داشتن سایر دستگاه ها تنظیم نماید.

این ویژگی در مواقعی که شما بخواهید برق را از دستگاهی که به آن متصل هستید بگیرد و آن را بصورت اتوماتیک خاموش کنید، مفید می باشد. روتربرد های میکروتیک زیر از این ویژگیی پشتیبانی می کنند:

RB2011Ui, RB951Ui, RB750UP, OmniTIK UPA, mAP, RB2011iL

جهت تنظیم این امکان برروی روتربرد خود از دستور زیر در New Terminal استفاه نمایید:

/interface ethernet poe power-cycle ether10 duration=3s

Google

استفاده از گوگل برای هک کردن

توجه : این ترفند برای آشنایی شما تهیه شده

۱. هک دوربین های امنیتی

دوربینهای زیادی برای نظارت بر اماکنی مانند پارکینگ ها، فضای دانشگاه ها، ترافیک خیابان ها و.. استفاده می شوند. این دوربین ها به راحتی توسط گوگل هک می شوند و شما می توانید تصاویر لحظه ای آن دوربین ها را ببینید. تمام کاری که باید انجام بدید استفاده از جستجوگر گوگل است. عبارت زیر را دقیقا در جستجوگر گوگل تایپ کرده و اینتر را فشار دهید.

inurl:”viewerframe?mode=motion”

روی نتایج جستجوها (به خصوص ۵ لینک اول) کلیک کنید، تا به دوربین های پخش زنده با امکان کنترل کامل آنها دسترسی داشته باشید.
اکنون شما به دوربین های زنده که درحال حاضر مشغول به کار هستند دسترسی دارید. همچنین میتوانید دوربین ها را به تمام چهار جهت بچرخانید و کارهایی مثل زوم به جلو و عقب را انجام دهید. این دوربینها اغلب سرعت بازیابی کمی دارند. اما دستورهای جستجوی دیگری هم وجود دارند که از طریق آن می توانید به دوربین های با سرعت بازیابی سریع تر، دست یابید. برای دسترسی به آنها، تنها کافی است از عبارت جستجوی زیر استفاده کنید

intitle:”Live View / – AXIS”

برای دسترسی به گروه های مختلفی از دوربین های زنده، روی هر یک از نتایج جستجو کلیک کنید. خب، شما با استفاده از گوگل، دوربین های امنیتی را هک کردید.

۲. هک اسناد محرمانه و شخصی

استفاده از گوگل امکان دسترسی به لیست حاوی ایمیل و سوابق کاری CV صدها نفر را به شما می دهد. این نتایج می توانند شامل اسناد حاوی آدرس، تلفن، تاریخ تولد، تحصیلات، سوابق کاری و... باشد. برای دستیابی به چنین اطلاعاتی، تنها چند ثانیه زمان لازم دارید:

intitle:”curriculum vitae” “phone * * *” “address *” “e-mail”

علاوه بر این می توانید به فهرستی از .xls (فایل های اکسل) که حاوی اطلاعات تماس، شامل آدرس و ایمیل گروه زیادی از افراد است، دست یابید. عبارت جستجوی زیر را بنویسید و اینتر را فشار دهید:

filetype:xls inurl:”email.xls”

همچنین برای دسترسی به اسناد حاوی اطلاعات حساب بانکی، گزارش های مالی و شماره کارت اعتباری از عبارت جستجوی زیر استفاده کنید:

intitle:index.of finances.xls

 

ادامه مطلب ...